søndag den 31. august 2014

Vægttabs Update #3



I denne uge har det gået rigtigt godt indtil lørdag eftermiddag, hvor jeg havde et mindre uheld, hvilket har sat en stopper for det hele resten af weekenden, da jeg har været tvunget til at ligge på sofaen. 

Ugen har været præget af gode rutiner, som har gjort det hele meget lettere. 
På madfronten er det eneste problem vi har aftensmad, da hr. kæreste ikke altid kan blive mæt af salat med kød og jeg selv er ved at kører lidt træt i det. Men vi her efterhånden blevet gode til at finde på løsninger, som vi begge kan spise og blive mætte af. 
En af min helt klart favoritter for tiden af ristet rugbrød med avokado og spejlæg. Hvilket både kan gå morgen, middag og aften. Så hvis vi ikke ved hvad vi skal have og spise. Bliver det ofte bare til rugbrød, hvilket heller ikke er dårligt. 
Motion halter stadig lidt, da jeg virkelig har svært ved at få taget mig sammen til at kommer op i motionscenteret. Men det er blevet til en del lange gåture med vovse, hvilket jo er bedre end ingenting. Hvis i har nogle gode råd til hvordan man får taget sig sammen må i meget gerne smide en kommentar. 

Vægttab denne uge 1,3 kilo.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar