lørdag den 30. august 2014

Turen går til Bergen


Så er billetterne til den næste tur ulands bestil. Denne gang går turen til Bergen, hvor jeg skal op og besøge min søster som bor deroppe. 
Bergen skulle være en rigtigt flot by, men samtidigt også den by i Europa, hvor det regner mest om året. Hvilket min søster også har kunne bekræfte. Det er i starten af november jeg skal afsted, så der er lige et par måneder til endnu. Men mon ikke de nok skal gå hurtige. Min søster går i skole deroppe, så derfor vil være nogen tidspunkter, hvor jeg er lidt on my own. Men synes faktisk til tider det kan være spændende at være på opdagelse op egnen hånd, så mon ikke også det nok skal gå. 
Dog vil jeg utroligt gerne hører fra jer af hvis i har nogle fede tips omkring Bergen. Hvad skal man se, lækker steder at spise osv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar