tirsdag den 12. august 2014

Goodiebox // Juli 2014


Denne måneds Goodiebox er temaet Greenish Beauty, hvor produkterne indeholder naturlige eller økologiske ingredienser. 

The Body Shop Drops Of Youth Concentrate 50 ml. kosher 375 kr. 
Drops Of Youth Concentrate fra The Body Shop er et serum, som er sprængfyldt med naturlige ingredienser og baseret på effektive plantestamceller er den ekstra plejende og tilfører huden ny energi og masser af glød og power. Den stimulere cellefornyelsen, og huden efterlades blød, frisk og sund. Konsistensen gør, at de aktive ingredienser bedre kan trænge ind i huden end almindelig dagcreme. Den er helt fri for silikone og parabener. 
Anvendelse: brug den på en renset hud under din almindelige creme. 

Klorane Citron - Ekstrakt Shampoo 400 ml. koster 129,50 kr.
Klorane er et fransk apotekermærke, hvis filosofi bunder i en passion for planter og natur, og de garanterer altid høj kvalitet og effektivitet - og den kombination synes vi rigtigt godt om. Denne shampoo med citron-ekstrakt fra Klorane er ekstra mild, så den kan uden problemer bruges dagligt. Udover citron-ekstrakt indeholder den provitamin B5 samt en mild vaskebase med lav pH-værdi, der bidrager til at give håret nyt liv og ekstra glans. 

Naobay Moisturizing Peeling Estimeret for 100 ml, er 149 kr. 
Denne lækre rensemælk fra Naobay med naturlig peeling partikler fra den hyldede og fantastiske Acai palme, exfolierer mildt huden og fjerner døde hudceller og urenheder. Kombinationen af aktive ingredienser som oliven- og mandelolie samt sheasmør reducerer synligheden af fine linjer, samtidigt med at den beroliger huden efter peelingen. Næsten 100 % af ingredienserne er naturlige og 30 % er økologiske. 

Iroha Nature Repair & Nourishing Hand & Nail Gloves Estimeret pris er 49 kr.
Handskerne fra Iroha Nature er det sidste nye indenfor intensiv pleje af hænder og negle. De er fyldt med en lækker serum, der blandt andet indeholder ekstrakt fra fersken, grapefrugt og appelsin og masser af vitamin E. Den optimerer celleregenereringen og reducerer tørre områder. 

Urtekram Nourishing No Perfurme Hand Cream 75 ml. koster 44,95 kr. 
Denne håndcreme fra Urtekram er helt fri for parfume, men spækket med naturligt plejende ingredienser som sheasmør, mandel- og jojobaolie og ikke mindst ole fra den smukke gule plante kæmpenatlys. Disse vidunderlige naturlige ingredienser bidrager til silkebløde hænder på et splitsekund. Cremen er både EcoCert-mærket samt Astma-Allergimærket. 


Denne måneds boks har jeg først fået sent, hvilket er grund til at jeg først får lavet dette indlæg nu. Men jeg har desværre heller ikke nået at prøve nogle af produkterne endnu. Men jeg synes den ser spændende ud og jeg glæder mig især til at prøve Drops Of Youth Concentrate Fra The Body Shop, men også hanskerne fra Iroha Nature, synes jeg er spændende, ikke at jeg tror det er noget jeg vil bruge til hverdag, men jeg tror de er meget sjove at prøve. 
Hvad synes i om boksen? 

Er du endnu ikke tilmeldt Goodiebox kan du gøre det lige her og det koster kun 99 kr + fragt/håndtering. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar