fredag den 22. august 2014

Resultat af Fisketur


Jeg har aldrig fået fået fortalt jer, hvordan vores fisketur gik eller fået vidst jer de billeder jeg fik taget imens vi var afsted. 
Det var en meget hyggelig dag, hvor vi virkelig var heldige med vejret, for solen skinnede. Vi havde taget lidt lækkert at spise og drikke med, så vi manglede ingenting. Lige bort set fra fiskene. Vi så masser af fisk svømme rundt i søen, men vi fangede desværre intet, hvilket fik mig til at miste lysten til at prøve at tage ud og fiske igen. 
Men tiltrods for at jeg manglede at fiske bed på, så hyggede de tre andre sig veldigt. Min far og hr. kæreste har før hen fisket meget, så de synes der er noget afslappende og noget hyggeligt over det og Valder synes det var meget sjovt at se fiskene svømme rundt i vandet. Så det var en god tur for os alle, men desværre kom der ingen fisk ud af det som jeg ellers håbede på. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar