lørdag den 16. august 2014

Hygge i Århus



I sidst uge tog jeg til århus, for at tilbringe en dag med min søster inden hun rejste.
Vi startede med at spise morgenmad hos min søster og hendes kæreste og efterfølgende gik vi ind i byen, hvor jeg fik shoppede en smule, hvilket i inden længe vil se her på bloggen, vi  spiste frokost også sluttede vi dagen af med frozen yogurt.
Caféen vi spist på hed Café Faust, det var ikke et sted nogle af os kendte i forvejen, men det var virkelig lækkert. Min søster havde fået et gavekort på et Café besøg for 2, for nogle år tilbage og det skulle hun have nået at bruge inden det udløb, hvilket var grund til vi valgte denne cafe. Vi var begge meget tvivlede omkring hvad dette gavekort indebarer og vi troede lidt selv at vi måske kunne vælge imellem 2-3 retter på menukort. Men der blev vi postivt overrasket, for vi kunne vælge imellem hele kort og der til fik vi en stor sodavand til også. Jeg valgte en pasta ret med oksemørbrad og svampe i flødesovs og min søster valgte en sandwich med ristet rugbrød og laksemouse. Nu kan jeg kun tale for mig selv, men pastaretten var virkelig lækker, og jeg kunne sagtens finde på at spise der engang til. 
Det var alt i alt en rigtig hyggeligt dag, hvor vi fik snakket og hygget os. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar