søndag den 17. august 2014

Vægttabs Update #1


Jeg har længe fortalt jeg prøver at spise sundt, motionere og tabe mig. Hvilket nu har ført frem til dette indlæg. Jeg har nemlig nu besluttet mig for at jeg en gang i uge, vil give jer en update på hvordan det er gået den forgangne uge. Og nu er det sagt højt, må jeg hellere leve op til det og få kiloene til at forsvinde.  

Jeg har været i gang i en lille månedstid sådan for alvor. Jeg har dog haft et lille tilbage fald, hvor det røg lidt på igen. Men efter jeg har spist usundt i en kort periode, kunne mærke på min krop at alt det usunde mad, faktisk gjorder mig lidt skidt tilpas, så i mandags besluttede jeg mig for at nu skulle det op og kører igen, hvilket hr. kæreste også var med på. 
For mig er det nemlig vigtigt at han støtter mig, for det er ikke let at kæmpe kampen hvis der sidder en overfor og spiser junk food og slik og endelig er lidt ligeglad med hvad ens ønske er. Det er dog ikke sådan han ikke må spise usunde ting, for det må han gerne. Han prøver bare at holde det til når jeg ikke er hjemme eller er gået i seng eller når vi engang imellem har synde dag, hvor vi spiser en masse lækre ting, som vi ikke får til hverdag. 

 Jeg har faktisk synes det var utroligt let at komme tilbage på rette køl igen med maden. Men træningen har jeg haft lidt svært ved, men håber jeg har lidt mere held med den i næste uge. Jeg starter faktisk også med at svømme med en veninde i den kommende uge, hvilket jo også er træning. Det skal dog lige siges at jeg ikke har svømmet i mange mange år, så jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå. Men det skal i nok komme til at hører mere om. 
Hvis der er andet i gerne vil hører om så må i endelig sige til, så skal jeg nok prøve at svarer så godt jeg kan. 

Jeg har den sidst uge tabt 2,2 kilo, hvilket har givet mit endnu mere gå på mod til den kommende uge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar