torsdag den 28. august 2014

Favoritter // Nilens Jord Duo Concealer



Duo concealeren fra Nilens Jord er en af mine personlige favoritter. Concealeren kan fåes i to forskellige farver, en lys og en mørk og kan købes i Matas eller Magasin for omkring 135 kr. 
Jeg bruger den mørke farve om sommeren, når jeg har lidt glød i huden og den lyse farve om vinteren, når min hud er mere lys. Jeg kan også godt finde på at blande de to farver, hvis jeg synes min hud ligger imellem de to farver. Den har en helt fantastisk dække evne, som både dækker urenheder eller misfarvningen og mørke rander under øjnene. Dette skyldes at den både har en flydende concealer og en concealer stick. Efter min mening er det en af de bedste concealer du kan få. Jeg er dog altid på udkig efter nye bedre produkter, så hvis i har en i kan anbefalde, må i gerne smide en kommentar. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar