torsdag den 21. august 2014

Onsdagsønske #34


Nu hvor vi måske har haft den sidste sommerdag, er det nok tiden til at få lidt mere praktisk og varmt tøj ind i gaderoben. Derfor kigger jeg meget på langærmet bluser og i min søgen er jeg faldet over denne flotte flæsebluse fra H&M, som kun koster 129 kr, så det er en billig måde at opdater gaderoben, med lidt mere varmt og praktisk tøj. 
Når jeg kigger efter nyt tøj til efteråret, går jeg ofte efter lidt mørkere farver og selvfølgelig langærmet og gerne noget som kan sættes sammen med et par strømpebukser, da det ofte er de kombinationer som jeg oppe i, når det bliver koldere udenfor. 

Jeg beklager mit onsdagsønske først kommer i dag torsdag, men der sket en fejl igår, så det blev ikke udgivet som planlagt. 
God torsdag <3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar