onsdag den 27. august 2014

Dagens Frokost #1


Sådan så min frokost ud i dag, og gør den faktisk stort set hverdag. Den eneste variation kan være, hvilket pålæg jeg putter på mit brød. Jeg har i en længere periode prøvet at undgå rugbrød, men der findes intet bedre end et stykke ristet rugbrød med avokado eller andet pålæg. Derfor er jeg ingen begyndt at spise det og jeg har faktisk fået en større mæthedsfornemmelse i løbet af dagen og derved har jeg lettere ved at undgå de forskellige fristelser jeg støder på. Nogen vil sige der er for mange kalorier i dette måltid. Men set i forhold til hvad jeg spiser i løbet af dagen er det passende for mig. Der er 466 gram mad og det har et kalorieindhold på 410 kalorier. Dette måltid kan holde mig mæt stort set indtil jeg skal spise aftensmad, dog bliver det nogle gang til et stykke frugt eller en muslibar hen af eftermiddagen, men det er kun hvis jeg bliver sulten.  

Det skal dog lige siges at jeg ikke er nogen kostvejleder, så dette er bare billeder fra min hverdag, hvor jeg viser hvad der fungere for mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar