fredag den 15. august 2014

Hjælp // Dyrlæge

Så har vi endnu engang været til dyrlæge her hjemme. Jeg synes efterhånden det er blevet lidt for meget vi har rendt til dyrlæge det sidste årstid, det jo ikke er helt billigt. 
Den kære stakle har både fået en kasterstion, haft et bøjet ribben, haft problemer med en af hans negle, haft en infektion i mave og nu har den lille stakle fået hud indfektion. Heldigvis er det ikke blevet slemt endnu, så vi håber vi kan fange det i opløbet. 
Han har efterhånden været til dyrlæge så mange gange at han kender vejen derop. Problemet kommer bare når vi skal ind i rummet til dyrlægen, der bliver han bange og begynder at ryste og kravler i skjul bag hans mor. Jeg vil sådan ønske jeg kunne gør er eller andet så han ikke var så bange, jeg ved bare ikke hvad. Det er her jeg håber i måske kunne hjælp. 
Hvad gør i for at jeres hund får en god oplevelse hos dyrlægen?  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar