tirsdag den 26. august 2014

Vægttab Update #2



Sidste uge var ikke en let en af slagsen og jeg har haft lidt svært ved at leve efter de regler som jeg har indgået med mig selv. Jeg har nemlig både spist hvidt brød, søde sager og ikke fået trænet som jeg gerne ville, hvilket ikke lige hjælper når man gerne vil tabe sig. 

Det hele startede mandag da jeg vågnede op og var syg og allerede her begyndte det at haltet med træningen. Min veninde var desværre også nød til at aflyse svømning i torsdags så det blev heller ikke til noget. Så mit håb om at træning ville kører i denne uge, har ikke holdt stik. For det er højst blevet til en cykeltur og nogle gåture. 
På madfronten har det også været svært da jeg tirsdag, fredag og lørdag og noget af søndag ikke har ikke spist hjemme. Jeg har både været ude og passe børn, på besøg hos svigerfamilien og spist ude pga tidsmangle. Og dette har medført at jeg ikke har kunne holde mit kalorie indtage nede på et fornuftig niveau.  

Men jeg er optimisk for denne uge, da det allerede nu går meget meget bedre, så derfor krydser jeg finger for at der denne uge forsvinder lidt mere på vægten end sidste. 
Jeg er også begyndt at måle mig selv, for simpelhen at se hvad der sker i cm, så kan jeg måske også fortælle lidt nærmere om på søndag.

Men på trods er af overstående uge har jeg smidt 0,8 kilo, hvilket er fint efter som jeg ikke har gjort det vilde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar