lørdag den 23. august 2014

Efterår // Overgangsjakker


Hope // H&M // Nly Trend 


H&M // H&M // H&M 


Selvom jeg er glad for efterår, vil jeg gerne give folk ret i at det er kommet lidt tidligt i år. Jeg er ikke van til at jeg allerede i midten af August måned begynder at savne en overgangsjakke, men ikke destro mindre er det rigtigt. Derfor er jeg allerede hoppet i de varme trøjer og jakker samt halstørklæde de sidste par dage, virkelig hyggeligt. Men jeg mangler virkelig en ordentlig jakke jeg kan tage på, i denne både kolde og lidt varme tid. Derfor har jeg lavet en collage med nogle flotte jakker, som alle passer til den tid vi går i møde, nogle er dog mere praktisk end andre. 
Jeg er specielt vild med den lyserrøde jakke fra Nly Trend, som også fåes i to andre farver, hvis man ikke er så meget til den lyserrøde farve. Men det er en farve vi virkelig vil komme til at se meget til den kommende sæson. Men også den sorte jakke fra Hope, synes jeg er fin. Den er dog lidt mere af en investeringen,  da den koster 2595. Men det er også en lidt mere tidløs jakke, som vil kunne bruges et par sæsoner frem for en jakke i lyserrød. 
Nu vil jeg gør mig klar til at kører til Vissenbjerg, hvor vi skal ned og besøge hr. Kæreste søster og hendes familie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar