torsdag den 7. august 2014

Familie // I går var en mærkelig dag


I går var dagen, hvor min søster flyttet til Bergen for at læse i et halvt år. Selvom vi bor i to forskellige dele af landet og ikke ser hinanden hverdag, synes jeg alligevel det er mærkeligt at tænke på at hun er så langt væk, at man ikke bare lige kan besøge hinanden. Men heldigvis er diverse kommunikationsmidler opfundet i dag, så der vil det stadig være muligt at have kontakt med hende. 
Jeg er dog også igang med at planlægge en tur til Bergen i løbet af efteråret, for synes der er lige lovlig lang tid til jul, hvor hun kommer hjem. Også giver det jo også bare en anledning til at komme ud og rejse og hvem kan ikke lide det? Så i må endelig sige til hvis i har nogen kendskaber til Bergen. 
Jeg glæder mig ihvertfald til at komme op og besøge hende og se hvor det er hun bor det næste stykke tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar