onsdag den 27. august 2014

Onsdagsønske #35


Jeg ejer ikke et ur og har jeg ikke gjort lige så længe jeg kan huske og jeg ved endelig ikke hvorfor. 
Men det har jeg besluttet mig for at der skal laves om på, derfor er jagten gået ind på et ur. Jeg må indrømme at der ikke er mange ure, jeg faktisk synes er pæne og har lyst til at kaste penge efter. Og hvis jeg endelig finder et jeg kan lide, koster det flere 1000 kr og det har jeg heller ikke lyst til at bruge på ur, når jeg ikke ved om jeg få det brugt. 
Men jeg har fundet disse ur fra Nly Accessories, som jeg faktisk godt kan lide også koster de ikke mere end 279 kr, hvilket er en passende pris for mig. Jeg kan dog ikke finde ud af om jeg skal vælge uret med tynd rem eller uret med en tyk rem. Og det er her jeg håber i kan hjælpe mig, hvilket synes i er pænest? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar