torsdag den 21. august 2014

Stue drømme

Når det kommer til indretning, kan jeg godt lide en blanding af det moderne, det farverige og det gamle. Derfor har jeg samlet inspiration til hvad jeg godt kan lide når det kommer til stuen. 
Vi har selv lige været igang med at rykke rundt i vores eget hjem, og det blev da også til et nyt sofabord, dog ikke helt i den stil jeg gerne vil have. Men det var hvad pengene rækkede til i denne omgang. Vi står nemlig overfor rigtigt stor bolig forandringer indenfor det næste stykke tid. Men der går desværre lige 14 dage endnu, inden jeg kan afslører overfor jer, hvad det er. Men jeg kan sige så meget, jeg glæder mig som et lille barn til juleaften og det vil nok også komme til at skabe lidt forandringer her på bloggen. Men indtil da må i nøjes med disse billeder som inspiration. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar