onsdag den 13. august 2014

Onsdagsønske #33


I dag er mit onsdagsønske et af de lidt mere praktiske et af slags. 
For imens regnen og torden buldrer udenfor, sidder jeg lunt og trykt indenfor. Men det er ikke altid jeg kan komme til det med den årstid vi går i møde. For der er regnen og slud en stor del af hverdagen. Derfor er jeg også begyndt at se mig omkring efter et par nye gummistøvler og i min søgen er jeg faldt for Ilse Jacobsen's gummistøvler. 
Gummistøvlerne fra Ilse Jacobsen og måske især den halvlange model, er ikke blot til regnvejr. Der er fede i sig selv, som er par støvler over et par jeans og det lækre fleecefoer og den ekstra sål lader dine fødder ånde, så du kan bruge dem hele året. Og om vinteren kan de let forvandles til et par varme vinterstøvler, ved at tilføje en tyk sok. Så mon ikke disse lækre gummistøvler ender hjemme ved mig i løbet af efteråret? 

Hvis i også gerne vil have fingere i disse lækre støvler kan de fåes lige her til 849 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar