lørdag den 9. august 2014

I would love to wear


Jakke: H&M // Denimshorts: H&M // Top: MbyM // Sandaler: Nly Shoes // Armbånd: Jane Kønig // Halskæde: Jane Kønig 

 Dagen er først ved at starte rigtigt for mit vedkommende. I dag har vi nemlig sovet længe, eller jeg har. Hr. kærestes brandalarm gik nemlig i morges, så jeg har fået lov til at putte for mig selv hele morgen. Hvilket enlig også er meget rart engang imellem. Men må hellere til at komme op, da dagen byder på en masse spændende ting.  
Jeg skal både nå at bage lagkage og gøre rent inden vi får gæster i eftermiddag.  Noget af hr. kærestes familie kommer på besøg og griller (hvilket det ikke lige er det bedste vejr til), de kommer da der er Post Danmark rundt i Middelfart i aften, som hr. kæreste gerne vil ind og se også var der lige en anledning til at invitere familien på besøg. Vi havde bare ikke lige tænkt over det var min svigerfars fødselsdag i dag også, hvilket er grunden til at jeg bage en lagkage. For fejres det skal han. 
  
Hvis vejret havde været lidt bedre end hvad det enlig er i dag, ville jeg ønske jeg kunne hoppe i et outfit som dette. Jeg er vild med jakken fra H&M, som jeg virkelig overvejer at klikke hjem, jeg er dog bare tvivl om hvor meget jeg vil få den brugt. Men også smykkerne fra Jane Kønig har længe været på min ønskelist, men som desværre ikke er endt hjemme ved mig endnu, men det sker forhåbentligt snart. 
Ellers er det et meget simpelt og behageligt outfit, som kunne have været rart at hoppe i, nu hvor man skal så mange forskellige ting. Men desværre er vejret ikke til et lækkert sommer outfit som dette, så må heller tage de lange bukser og bluse på. 
Hvad skal i bruge en regnfuld lørdag som denne på? <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar