fredag den 1. august 2014

Hot Crossed Bun For Shorties // Hår inspiration


I starten af sidste måned lagde jeg en guide op til hvordan i lavede en Hot Crossed Bun og nu har jeg fundet den sammen frisurer bare til kort hår og det passer jo perfekt til mig, da det ikke altid er let at lave en opsætning i kort hår som mit. 
 Jeg har dog endnu ikke selv prøvet at lave den, men næste gang jeg skal ud og spise eller lignede så skal den afprøves.
Guiden er endnu engang fundet hos The Beauty Department, som er en blog jeg virkelig finder meget inspiration hos. 

I dag står dagen på flytning, min mor har boet hos os den sidste måned og endelig er dagen kommet hvor hun skal flytte ud. Jeg har virkelig set frem til denne dag ligesiden hun flyttet ind (undskyld mor), men det er ikke ligefrem det letteste at bo med sin mor, når man har boet for sig selv i 4 år. Så det er nok ikke meget i kommer til at hører fra mig i dag, da der er fart over felt fra her til morgen. 
GOD WEEKEND! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar