onsdag den 1. april 2015

onsdagsønske #40


Nu er det meget baby ting jeg kigger på for tiden, både fordi jeg skal til at være færdig med at købe det jeg mangler, men også fordi jeg ikke lige er særlig hooked på at købe hverken nyt tøj eller nye sko til mig selv, da jeg føler mig som en oppustet badeboldt, hvilke ikke ligefrem er det fedeste følelse.
I min søgen efter babyting jeg mangler, har jeg forelsket mig i denne fine stol og skråstol fra stokke, som kan sættes sammen til en høj stol og som kan bruges fra baby er 0 mdr, så længe man bare har begge dele. 
Jeg er vild med at stolen i sig selv er lidt mere pæn og let at kigge på end de klassiske trip trap stole, som står i de fleste børnehjem, som jeg personligt selv hurtigt kan blive ret kloset at se på. Jeg er dog lidt i tvivl om det er en af de ting jeg vil anskaffe inden følelsen, men det er helt sikkert en af de ting som på et eller andet tidspunkt vil ende her hjemme, for en højstol skal baby jo have på et tidspunkt. 
Stolen i sig selv kan købes her og koster 1399 kr og skårstolen kan købes her og koster 1299 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar