søndag den 12. april 2015

Bergen // Fløibanen om aften


Efter vi havde besteget fløien og set udsigten deroppe fra, kom min søster og jeg til at snakke om, hvor flot udsigten kunne være deroppe fra om aften og at den kunne vi godt tænke os at komme op og se. Så en af de sidste dage jeg var deroppe, havde vi købt noget der hed BergenKort, som er et kort man kan købe i deres turistinformation og som giver gratis adgang eller rabatter til nogle forskellige attraktioner og museer, med dette kort kunne vi også komme med en tur gratis op med Fløibanen, så uden at skulle have en krone oppe af lommen, kunne man jo ikke sige nej til det. 
Udsigten deroppe fra var bestemt også en ekstra tur derop værd, for hold da op var er byen flot med alt det lys, jeg håber lidt i kan fornemme det på billederne, for det var ikke let at fange, men synes endelig vi klarede det meget godt. 
Hvis man har muligheden for at tage derop både aften og dag vil jeg helt sikkert anbefalde at man gør det, for det er to helt vildt forskellige oplevelser og jeg ville ikke kunne vælge nu hvilken en af dem jeg helst ville have. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar