onsdag den 8. april 2015

Små øjeblikke fra min påske

Puha jeg synes godt nok påskeferien er gået alt alt for hurtigt, jeg kunne ihvertfald godt lige have brugt et par dage mere, men sådan er det ikke. Heldigvis går jeg officelt på barsel om 14 dage, også har hr. kæreste og jeg en uges ferie sammen, så det er ikke fordi der er længe til vi igen har et par fridage sammen.

Men tilbage til påsken, for det har været en helt fantastisk en af slags. Den er blevet brugt på at bygge på huset, sove længe, være til påskefrokost hos svigerfamilien, en tur i Svendborg for at nyde en fantastisk forårsdag, på at lave børneværelse også er det også blevet til en is eller to i det fantastisk vejr vi har haft. Så alt i alt har vi haft en fantastisk påske, hvor vi har prøvet at nyde hinandens selvskab så meget, som muligt, for der er efterhånden ikke længe til vi er tre også vil en påskeferie være en smule anderledes.  
Hvad har i brugt jeres påskeferie på?

(Et familie billed fra Svendborg)



(Valder som sidder og holder øje med verden udenfor døren)


(En tur på legepladsen til den årlig påskefrokost)

(Hr. kæreste på slentretur)

(En gåtur på Svendborg havn)

'
(Årets første frokost som blev indtaget udenfor på en Cafe i Svendborg) 

(Et lille sneak peek på det kommende babyværelse)

(Hr. kæreste og Valder som leger efter en velfortjent is i solen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar