mandag den 20. april 2015

En pragtfuld weekend



Så er der allerede mandag igen, utroligt en weekend kan gå så hurtigt. Jeg har haft en fantastisk en af slagsen, som er blevet brugt sammen med nogle af de mennesker jeg holder allermest af. Jeg har desværre ikke rigtigt nogle billeder derfra, så i må nøjes med et af en meget træt mig i Ikea. 

Lørdag havde hr. Kæreste lidt krise efter han havde været til koncert fredag aften, så morede mig en smule over ham, da hans far og bror kom for at arbejde på huset kl 9. Men heldigvis kom han hurtigt ovenpå igen, så der blev da både til en tur i Rosengårdscentret og Ikea hen af eftermiddagen. Hvor jeg faktisk fik købt lidt til mig selv for en gang skyld, hvilket er helt utroligt. 

Dagen i går blev brugt på at sove længe, gøre hele hytten ren og besøg af en meget savnet veninde fra København, som jeg simplehen blev nød til at have en eftermiddag sammen med inden baby kommer, for tiden vil nok ikke være så meget til det efter. Det er utroligt hvad sådan en eftermiddag med en dejlig veninde kan gøre ved ens overskud og ens humør. For må sige at det gav mig lige lidt ekstra energi til forhåbentlig at kunne klarer de sidste 24 dage til min termin. 

Men nok om min dejlige weekend, for i dag bliver mindst ligeså god som weekend, for jeg har virkelig set frem til denne dag længe. Men hvad jeg skal må i hører om i et andet indlæg, for er ved at have lidt travlt, skal ud af døren om 10 min. 


God mandag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar