onsdag den 29. april 2015

Onsdagsønske #43


Jeg synes efterhånden jeg trænger til en ny blazer, da jeg har brugt min gamle meget her igennem min graviditet, er er lidt bange for at pasform så desværre ikke passer, når nu maven er væk. Derfor er jeg gået på jagt efter en ny og i min søgen er jeg faldet over denne fra Selected Femme. Det var enlig en klassisk blazer jeg var på udkig efter, men jeg har forelsket mig i denne. Jeg er vild med dens meget clasual look og jeg kan lige se mig selv bruge den hele sommeren over et par shorts og en fin bluse eller over en kjole. Men desværre har de den ikke i min størrelse på nettet lige nu, så jeg må på jagt efter den i butikkerne. 
Hvis i synes den er ligeså fin som jeg og gerne vil have fingere i den, kan i købe den lige her til 599,95 kr.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar