søndag den 5. april 2015

Woofbox Marts // Ohoj Havhund



Nu sker det ofte at Valder er i rampelyset her på bloggen, så derfor synes vi heller ikke i skal snydes for det nyeste tiltag herhjemme i forhold til ham. Jeg har nemlig beslutte mig for at han skulle prøve at modtage en Woofbox fra Woofbox.petsy.dk. Jeg er ingen hundevisker, men jeg ved at Valder elsker når jeg modtager pakker med posten, det er desværre ikke ofte til ham, så han plejer at nøjes med at lege med det papir eller pap som er med. Men denne gang var hele pakken til ham, og behøves jeg er sige hvor glad han blev? 

Woofbox er en månedlig gaveæske til hunden, som sammensættes ud fra hundes størrelse, månedlig tema og eget valg af gaveæskens størrelse (der findes fire forskellige gaveæsker), så den indeholder alt fra godbidder til legetøj.
Produkterne i de forskellige æsker er altid naturlig og helst gerne økologiske og produceret under miljøvenlige forhold. 

Denne måneds woofbox inderholder:

BecoBall Reb
Omas Fiskegodbidder 
Papegøjen Lucy
Tørret fisk fra Billy+Margot
Tykkeben 



Alt i alt synes jeg det var virkelig et fint udvalg af forskellige stykker legetøj og godbidder, som vil kunne holde Valder beskæftiget i lang tid. Valder fik helt selv lov til at vælge hvilken godbid eller hvilket stykke legetøj han først ville sætte tænderne i og han valgte Bacoball, som han brugt mange timer på at lege med. Man skal dog til tider gå i sikkerhedsafstand, for bolden kan slå ret hårdt hvis han lige får et flip på den.


Vi glæder os allerede her hjemme til at modtage næste måneds Woofbox og hvis du vil forkæle din 4-bene ven så kan i bestille en woofbox lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar