fredag den 17. april 2015

Så er det blevet weekend igen


Så er det endnu engang fredag, hvilket betyder weekend og det er en god en af slagsen, for ikke nok med hr. kæreste har weekend, så har han faktisk også ferie. Så vi går en weekend og uge i møde, hvor vi har en masse dejlige aftaler, men også har en masse tid til at nyde hinanden, hvilket jeg virkelig har set frem til længe. 
Men først skal jeg lige være alene hjemme hele aften, for hr. kæreste er ude og bruge den julegave han fik af mig, nemlig billetter til Dizzy Mizz  Lizzy koncert. Så jeg har plantlagt en aften på sofaen sammen med vovse, dynen, lækker mad og en god film, hvilket jeg faktisk glæder mig til, først skal hr. kæreste og hans kammerat dog lige køres til Fredericia. Så jeg kan få lidt fred i huset igen. 
Skal i bruge jeres fredag aften på noget spændende? 
God weekend <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar