lørdag den 28. marts 2015

Gravid // dreng eller pige?

Nu er der efterhånden ikke længe til vi rammer min terminsdag, så det må også være ved at være tiden til jeg afslører hvad jeg venter mig. Vi har faktisk selv vidst det siden min fødselsdag den 15 november sidste år, men på grund af den mindre pause jeg har holdt fra bloggen, så kommer det ikke før nu. 
Vi valgt at få en kønsscanning i uge 14, da jeg ikke kunne vente med at få det af vide, til jeg var i uge 20 og vi skulle til misdannelses scanning. Jeg synes også der var noget hyggeligt over at jeg kunne komme til skanningen på min fødselsdag, og få af vide hvad vi ventede os i fødselsdagsgave. 
Men så er spørgsmål så hvad skal vi have. Kan i se det? Billederne er fra jeg var til kønsscanning. 



Det er en DRENG<3 

En lille brandmand - det bliver så godt! Det bliver godt nok en helt ny verden med drenge legetøj og vild leg, men mon ikke jeg med tiden nok skal lærer det at kende også. Ellers har jeg heldigvis en kæreste som nok har lidt mere styr på de ting end jeg har. 
Jeg glæder mig sindsygt meget til han kommer til verden, vi har også allerede fundet hans navn og i løbet af de næste par uger skal vi igang med hans værelse, hvilket jeg virkelig har set frem til, for så bliver det bare lidt mere virkeligt. 
Ihh jeg kan slet ikke vente med at se ham til maj måned <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar