tirsdag den 28. april 2015

Boliginspiration // Børneværelset



Pulsebord: Pinkorblue // Pulsepude: CamCam // Rangle: Sebra // Uro: Konges Sløjd // Sengetøj: Soft Galleri // Kop: Liebe // Tumling: Sebra // Sengetøj: By Nord // Sengerand: CamCam // Reol: Ikea 

En af de ting jeg virkelig har glædet mig til igennem min graviditet er at indrette lillebrors værelse. Jeg har brugt mange timer på at søge rundt på nettet for at finde hvad jeg gerne ville have og jeg har hver gang jeg har fundet noget, har jeg gemt et billede af det, så jeg kunne vise det til hr. kæreste. Dette resulteret i rigtigt mange billeder af ting jeg gerne vil have, men også dobbelt af mange ting. F.eks. havde jeg fundet 3 sengerande, som jeg havde forelsket mig i, men man skal jo kun bruge 1, så jeg har måtte vælge og sådan har det været med mange ting. 
Mange af de ting som i ser her på collagen, er de ting som jeg har endt med at købe til ham. Men mine helt klarer favoritter er sengetøjet fra By Nord, som jeg har hele to sæt af, både det i ser her med pindsvinet, men jeg har også sættet med et dådyr. Jeg fandt det på tilbud, som jeg fik to sæt meget billigt, for ellers havde jeg nok heller ikke fået lov til at købe dem begge. Men også uroen fra Konges Sløjd er jeg helt vild med, da jeg godt kan lide dens meget stille og rolige ud udtryk og da det er meget min stil, frem for mange andre uroer man kan købe, som er meget mere farvestrålende og der er meget mere gang i. 

I dag skal hr. kæreste og jeg have gjort det sidst klar inde på hans værelse, for som jeg nævnte her, bliver jeg jo sat igang før tid. Så hvis jeg skal nå at have gjort værelset færdig og hængt uroen osv op, så er det ved at være tiden til det. Det vil give mig en god følelse inden i når værelset er færdigt og klar, for så vil jeg føle mig lidt mere klar til at han skal kommer. 
Jeg glæder mig meget til at tage billeder af værelset, så jeg kan vise jer det. Jeg skal dog lige have overbevist hr. kæreste om at vi skal rykke hans seng derind igen , så jeg kan få taget nogle ordnelige billeder, for lige nu står den i soveværelset. Så det må vi krydse finger for han gerne vil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar