tirsdag den 14. april 2015

Årets første dukkert


Nu får overskriften det til at lyde som om det er mig, som har været ude og bade for første gang i år. Men der må jeg altså skuffe jer, for det var bare vovse, som var en smut ude i vandet i weekenden. Han mente selv at nu var det tiden til årets første dukkert, dog var hr. kæreste og jeg ikke helt enige, men vi nåede ikke at stoppe ham før det var for sent og han var løbet ud i vandet, også var han jo blevet våd, så vi kunne ligeså godt lade festen forsætte, for hvor kunne vi se på ham at han nød det. 
Det er lidt sjovt at han for to år siden ikke engang ville sætte en pot ud i vandet og nu er han ikke til at holde væk fra vandet. 





På vej tilbage op til bilen, så jeg dette og jeg kunne ikke lade værd med at tage et billede af det. Jeg synes det er noget så sødt at vide at der er en anden person, som har udtrykt sin følelser på denne måde. Det gør mig lidt varm om hjertet. Den kærlighed <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar