søndag den 16. februar 2014

Valentinsdag eller ej


Håber i alle havde en fantastisk dag i fredags, om end i fejrede valentinsdag eller bare havde en almindelig fredag aften.
Valentinsdag er aldrig rigtigt noget jeg er gået op i, men da jeg vågnede op til en buket roser, kunne jeg ikke lade værd med at være lidt vild med dagen alligevel. Her hjemme blev det meste af dagen dog brugt på at arbejde. Helt nøjagtigt fra 9:00-19:00, så det var ikke fordi der var meget dag tilbage. Men til trods for den meget lange arbejdsdag fandt hr. Kæreste og jeg alligevel tiden til at bestille mad udefra, hygge med en god film og slutte aften af med denne lækker kage. Så tag alt i betragtning havde jeg faktisk en meget god dag og er blevet lidt vild med ideen. Hvad med jer, holder i Valentinsdag eller ej? <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar