søndag den 23. februar 2014

Ugens op&ned

Op 
  • At der kun er 93 dage til jeg skal på ferie. JA jeg tæller faktisk ned! 
  • Flæskesteg, flæskesteg og atter flæskesteg. Det er altid lækkert at blive inviteret på flæskesteg, så længe det bare ikke sker hverdag. 
  • En tiltrængt fridag i dag. Jeg har ikke haft en fri dag i 10 dage, så vil sige jeg har glædet mig meget til bare at kunne slappe af og nyde jeg har fri. 
  • At vovse endelig er ved at blive rask igen, synes det har været en lang og dyr kamp. 
  • At jeg har fået overbevist hr. kæreste om at jeg skal have et Walk-in når vi får mere plads og han er også gået med til han selv skal bruge det. 
  • At jeg endelig har fundet de perfekte renseprodukter til min hud. Takket være den søde Matas dame. 
  • At jeg har en sød kæreste som har taget sig af vaske tøj og det hele, hele ugen, da jeg virkelig har arbejdet meget. 
  • At hr. Kæreste og jeg har været til endnu et møde omkring et fremtidigt projekt. Krydser sådan finger for det lykkes og håber snart jeg kan fortælle lidt mere omkring det. 
  • Da jeg modtog det her link af min søster, var simpelhen flad af grin..
  • At foråret er på vej. Kan ikke vente til man kan gå tur uden at skulle pakke sig ind og varmt tøj og sko. 
Ned 
  • At vi hele to gange på en dag var ved at kører selvmordsdyr ned. Den ene gang var det en fugl, men den anden gang var det et fuldvoksnet  dådyr. 
  • At kommer til at skure helt ned for lyden på ens telefon, så man vågner forvirret 20 min før man skal møde. Og skulle vel og mærket møde klokken 6, så synes selv det er meget godt klaret at jeg mødte til tiden. 
  • At jeg så på grund af mine meget tidlige vagter ikke har fået brugt mine rense produkter de sidste par dage, hvilket resultere i bumser og uren hud. 
  • At møde på arbejde og tage en kunde hvor efter jeg finder ud af jeg har tandpasta på læben. Det gik vidst lidt for stærkt den morgen. 
  • Antallet af aftner i denne uge hvor jeg har sovet omkring klokken 21. Ved godt det er tidligt, så bare kald mig gammel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar