onsdag den 5. februar 2014

Onsdagsønske #16


Her oven i sygdommen, drømmer jeg mig væk til de varme himmelstrøg. Jeg elsker vinteren, sneen og kulden men ligeså snart det gør mig syg, så har jeg fået nok. Derfor har jeg brugt meget tid på at drømme mig væk på ferie de sidste dage. Jeg har faktisk kedet mig så meget at jeg har været inde og finde ud af hvor mange dage der enlig er til vi skal afsted. Desværre er der 111 dage, hvilket jo faktisk er meget, meget langtid. 
Når jeg tænker på ferie, tænker jeg også på sommertøj, så derfor er jeg begyndt at kigge rundt på diverse hjemmesider om der er kommet noget spædende. Jeg er faldet for denne jumpsuit fra Selected Femme. Den har nogen fantastiske farver, som vil være flotte til en sommerbrun hud. Den kan købes her til kun 499kr. Overvejer virkelig selv at købe den. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar