torsdag den 6. februar 2014

Koncent med Rasmus Seebach

Nu hvor jeg endelig er kommet ovenpå igen efter sygdom og har internet må jeg heller få fortalt lidt om min fødselsdagsgave fra hr. kæreste. Som i jo nok ved var det billetter til en koncert med Rasmus Seebach. 

Jeg må sige at Rasmus Seebach kan et eller andet, som der ikke er mange sanger der kan. Hans musik er noget alle aldresgrupper er vilde med. Og jeg synes det er og var meget fascinerende at se små børn og ældre mennesker stå sammen og danse og synge med. Alene til koncerten var der 6400 mennesker, hvilket også bare skaber en stemning uden lige. Selvom vi faktisk ikke kom meget før dørerne åbnede, så stod vi alligevel næsten helt oppe foran. Der stod kun 3 rækker af mennesker foran os, så vi var virkelig heldig med de pladser vi fik, det gjorder også bare at oplevelsen blev 10 gange bedre for vi kunne se alt.   
Hans scene show var virkelig også i en klasse for sig selv, for der manglede virkelig intet. Han havde 18 mennesker med sig på scenen, hvilket var fedt at se alle de mennesker spille sammen til en stor enhed. Selve koncerten fik 5 ud af 6 stjerne i Jyllands-Posten og jeg er kun enige med dem, for det var en fantastisk aften, så kan helt klart anbefalde jer at tage ind og se koncerten, hvis i er til hans musik.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar