søndag den 2. februar 2014

Ugens Op&Ned

Op: 

  • På første pladsen i denne uge er helt klart Rasmus Seebach koncerten jeg var til fredags aften. 
  • At jeg har haft en stille og rolig arbejdsuge, som kun har bestået af 3 dage. Hvilket virkelig har været afslappende. 
  • At jeg har været på besøg hos min mor i starten af ugen, sammen med min søster og hr. kæreste for at fejrer hendes fødselsdag. Jeg synes altid det er hyggeligt med fødselsdage. 
  • At DUM (De unge mødre) endelig er startet igen. Jeg sidder trofast hver tirsdag aften og følger med. 
  • At vi har haft det første møde omkring et fremtidige projekt. Håber sådan det lykkes, så jeg kan fortælle lidt mere omkring det. 
  • Friske blomster, er virkelig noget jeg sætter pris på. Og derfor er det altid noget jef køber frisk af hver weekend. Hvilket hver gang er en optur. 
  • At Netflix virkelig bare kan rede en hver aften når der intet er i Tv'et.
  • Måneds Goodiebox som er kommet i denne uge. Det er altid rart at modtage pakker. Kommer indlæg omkring en af de næste par dage når nettet er oppe og kører helt igen. 
  • At hr. kæreste vælger at købe børneplaster til mig i stedet for det almindelige brune. Da han synes det passede lige til mig.

Ned:

  • At nettet har været gået ned hele weekenden. Det er virkelig ikke let at have en blog, når man intet internet har, hverken på mobilen eller i hjemmet. Også derfor i ikke har hørt så meget fra mig. 
  • At sneen er ved at forsvinde igen. Nu har jeg endelig fundet mine vinter sko og det hele, så jeg har kunne holde varmen. 
  • At det er lykkes mig at "næsten" sove for længe to ud af tre arbejdesdage i denne uge. Min dyne er simpelhen får dejlig i denne tid.
  • At min støvallergi er brudt ud igen. Hvem har dog opfundet det lort? 
  • At jeg sidder her en søndag aften klokken 20:30, og halvsover i sofaen. Føler mig lidt gammel engang i mellem. 
  • At jeg sådan en lyst til at shoppe har, men har lavet et væddemål om at jeg ikke køber noget tøj og sko i denne måned. Så må glemme lysten væk, selvom den er stor. 
  • At lørdag blev brugt på at gøre huset rent og vaske tøj og søndag blev brugt på at gør bilen ren. Gid man havde noget til at gør det sure arbejde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar