torsdag den 27. februar 2014

Favoritter fra H&M+ Rabat kode

Jeg synes virkelig der er mange fine ting på H&M lige nu, og hvis jeg havde en million kroner, så havde jeg købt det hele. Men det er dersværre ikke tilfældet, så derfor må jeg nøjes med et par enkelte af tingene. 
Læg lige mærke til farverne. Mange af dem passer til mit tidligere indlæg omkring pastel farver. Det er ikke med vilje jeg valgt disse farver, det var først  noget jeg selv så efter at jeg havde fundet det hele og skulle til at lave collagerne. Men lidt sjovt er det alligevel. 
Men nu hvor jeg ikke har råd til det hele, hjælper det dog lidt at H&M giver 10 % rabat og fri fragt, når du bruger koden 1286 til om med søndag d. 2/3. Så hvis i ligesom mig synes H&M har nogen lækrere ting lige nu, så er det nu i skal bestille det hjem. Jeg overvejer meget at købe undertøjet, skjorten og den lyserøde trøje. Da det er gode basics varer som kan bruges til det meste. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar