lørdag den 8. februar 2014

I would love to wear


Dette outfit ville jeg ikke have noget imod at ifører mig i aften når jeg skal ud og spise med nogen af hr. kærestes kollegaer. 
Jeg er helt vild med nederdelen og specielt farven den har. Den ville kunne piftet et helt simpelt og kedeligt outfit op, som dette sæt ellers ville have været hvis ikke nederdelen var tilsat. Det er også et meget simpelt outfit og få fingere i, for de fleste har både en sort bluse, sorte pæne sko, sorte strømpebukser og nogen guld smykker som man kunne sætte til. Det har jeg ihvertfald, så det eneste jeg mangler at anskaffe mig er nederdelen. Så jeg må krydsefinger for at de stadig har den når vi rammer den 1/3 for har jo lavet et væddemål omkring jeg ikke må shoppe tøj hele februar måned. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar