lørdag den 22. februar 2014

I would love to wear

Kjole: Oneness // Blazer: Vila // Neglelak: Essie // Læbestift: Lamcôme // Halskæde: Jane Kønig // Armbånd: Jane Kønig // Sko: Bianco

Jeg har virkelig lyst til en aften med pigerne, hvor der bare skulle drikkes drinks, snakkes og danses til den lyse morgen. Men da de alle sammen bor så langt væk, må jeg nøjes med en aften hos svigerforældrene hvor de serverer flæske steg, hvilket jo heller ikke er dårligt. Men hvis jeg skulle have været ud i aften, ville jeg helt klart ønske jeg kunne ifører mig et outfit som dette. Jeg elsker alle delene i dette outfit, og ville ønske jeg ejede hver og en. For selvom de passer godt sammen, vil de også kunne bruges enkelt vis, til at gør et andet outfit lækkert. Ville faktisk mener at mange af delene hører til i en basic garderobe, men mere om det på er andet tidspunkt.

Jeg er specielt vild med blazeren, som har et fint snit og nogle fine detaljer, specielt indhakkene ved krav synes jeg gør blazeren anderledes (på en positiv måde) end mange andre blazere. Men også skoene som jeg ikke kan huske hvor jeg fandt, men mener det var på Nelly, ville jeg gerne eje. Så hvis i kender til noget lignede må i gerne lige smide et link til mig i kommentar feltet. 

Men nu vil jeg kører til Bogense, går en lang tur ved vandet og forhåbentlig tage nogen gode billeder og måske et outfit billed til jer, og derefter sætte mig til bords ved svigermekanikken og nyde noget godt mad. 
God aften derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar