mandag den 17. februar 2014

Ugens Op&Ned

Op
  • Det er totalt optur at påskeliljerne er begyndt at komme frem i butikkerne. De er virkelig en af mine favorit blomster, og når påskeliljer kommer, betyder det også at foråret er på vej. 
  • Valentinsdag, som blev brugt med den jeg elsker. 
  • At min hals endelig er blevet sig selv igen, nu er der dog bare 2 andre der har fået det på min arbejde, så det er med at passe på at jeg ikke bliver syg igen. 
  • At jeg har jordens sødeste kæreste, der står op klokken 5:50 for at kører mig på arbejde, pga jeg er stået for sent op og ikke kan finde min nøgler igen igen. 
  • Den valentinskage vi fik i fredags. Den smagt himmelsk og det er godt det ikke er en kage vi har normalt på mit arbejde, for ellers ville jeg da ikke have en stop knap.
  • At solen lige så stille begynder at kigge mere og mere frem, hvilket da kun kan gør en glad i låget. 
  • At der i fredags kom en ældre mand ind i butikken med en buket blomster. Hvor efter jeg tænker at det var dejligt at se atældre stadig giver hinanden blomster og hygger omkring hinanden. Men da det så var hans tur til at blive betjent, så spørger han efter min chef, og viser at hendes navn står på buket. Så det viser sig at han kommer for at afleverer blomster til min chef. Hvor sødt er det ikke lige <3 
Ned
  • At vovse har været til dyrlæge hele 2 gange på en uge, så begge min fridage blev brugt på at pleje en syg hund. 
  • At jeg på facebook har kunne læse omkring alle mine veninder og venner som går i skole der har efterårsferien. Hvilket bare er røv og nøgler når det bare betyder at vi skal løbe endnu hurtigere på arbejde, frem for at kunne slappe af. 
  • At Ugens Op&Ned først kommer i dag, frem for om søndagen som den plejer. 
  • At jeg har haft en weekend med 30 timers arbejde, som gør jeg har været totalt i underskud med søvn. 
  • At der virkelig intet er sket i denne uge, som jeg har at skrive om. Det eneste jeg faktisk har lavet er arbejde og derfor er listen ikke særlig lang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar