torsdag den 20. februar 2014

Arbejde, arbejde og en lille gåtur.


I morgen er det fredag, hvilket betyder weekend, for de fleste. Jeg føler jeg har arbejdet døgnet rundt de sidste mange dage. Så jeg glæder mig rigtigt meget til at få weekend. Men selvom det faktisk er min fri weekend, så skal jeg desværre arbejde lørdag også, da vi har vi har sygdom.  

Jeg havde dog lige et par timer igår, som ikke stod i arbejdstegn og derfor tog hr. kæreste, vovse og jeg det varme tøj på og gik en lang tur ved Hindsgavl Slot. Vi gik hånd i hånd og så ud over vandet, hvor dette syn fangede vores øjne. Man føler sig lige pludselig meget mere ovenpå, efter nogle hyggelige timer med dem man elsker. Så jeg har faktisk haft meget mere overskud i dag, end hvad jeg plejer. Det er sgu utroligt hvad sådan en ting kan gør ved en.  Jeg fangede forresten disse billeder, men min julegave fra hr. kæreste af. Kan i gætte hvad det er?  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar