søndag den 23. februar 2014

Lækker aftensmad



Her til aften gad jeg ikke at lave det vilde til aftensmad, derfor lavede jeg den velkendte "det der er i køleskabet middag", det blev til kylling, med rucola, agurk, vindruer, mandler og parmesanost. Og jeg blev faktisk meget overrasket over hvor lækkert det smagte og hvor lækkert det se ud. 
Mange af de ingredienser som denne ret indeholder, er faktisk nogen af de madvarer som der altid er at finde i mit køleskab. For de er altid lette lige at bikse sammen til noget lækkert mad, både frokost og aften. 
Dagen i dag har stået på oprydning, rengøring og afslapping. Og om lidt kommer der Sex And The City the Movie på tv 3, som jeg vil ligge i sengen og se. Hyggeligere bliver det bare ikke. Håber i har haft en ligeså god weekend <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar