tirsdag den 11. februar 2014

En dag i Odense Zoo


I søndags tilbragt hr. kæreste og jeg det meste af eftermiddagen i Odense Zoo. Det var en meget spontan ide jeg fik lørdag aften. Som vidste sig at være en god ide. Jeg har hele mit liv elskede dyr og drømmer også om en uddannelse indenfor dyreverden en dag, men mere om det senere hen. 
Men grundet det, fik jeg en stor trang til at bruge min søndag eftermiddag i Odense Zoo. Det er så hyggeligt at gå rundt til de forskellige bure og kigge på dyrene. Der er dog et dyr jeg synes er noget af det sødeste i verden og det er en søko. Har ingen ide om, hvorfor jeg lige er faldet for lige præcis dette dyr, men jeg kan bruge flere timer på at kigge på dem. Men det var nu ikke kun søkoen vi brugte tiden på, vi fik også kiggede på alle de andre dyr. Og søde ser de jo ud. Vi havde alt i alt en hyggelig eftermiddag sammen, så jeg kan klaret anbefalde andre tage tage i Zoologiske have med deres kæreste eller bedre halvdel, hvis i lige har et par timer sammen, som i ikke ved hvad i skal bruge på. For man få holdt i hånd og få lov til at nyde hinanden, som man kun havde tiden til da man var nyforelsket. 
God dag derude <3 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar