tirsdag den 25. februar 2014

Gave #7



Jeg har slet ikke fået vidst jeg min julegave fra hr. kæreste. Hvis i ikke allerede har gættet det, så har jeg været så heldig at få et lækkert spejlrefleks kamera af ham. Det er dette Nikon D3100, det er noget jeg har ønsket mig virkelig længe, men havde virkelig ikke regnet med at få det af ham, da det er en meget meget dyr gave. Så jeg var også helt målløs da jeg åbnede den. 
Jeg er så småt ved at lærer det at kende. Men nøj hvor kan sådan et mange ting, som man ikke lige lærer på en dag eller to. Så eg har overvejet et kursus, hvor man lærer om kameraet og lærer hvordan man bruger det bedst. 
 Men hvor de bare dejligt at kunne tage nogle ordnetlige billeder og specielt her til bloggen, for det gør det hele lidt mere spændende.
Hvis nogen af jer kender dette kamera eller kender til Nikon generelt og har nogen gode fif til det, så skal i være velkommen til at smide en kommentar eller to.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar