fredag den 7. februar 2014

Goodiebox Januar 2014 - Baby it's cold outside


Så er året første Goodiebox landet hjemme ved mig. Og må sige at da jeg åbnede den, blev jeg er smule skuffet. Produkterne så alle lidt kedelige ud, og lignede noget min farmor ville have stående. Mange af produkterne har jeg aldrig hørt om før, og derfor vidste jeg heller ikke hvad de skulle bruges til, og kunne heller ikke gennem skue det ved at kigge på varen. Så jeg har været nød saget til at undersøge stort set alle produkterne på nettet. 
Ligesom alle andre måneder har Goodiebox et emne for boksen og i denne måned er det "Baby it's cold outside" og derfor har Goodiebox valgt at have fokus på hvad vinteren gør ved huden og håret. 



Milk_shake Conditioning Whipped Cream
Det er anden gang dette produkt er at finde i en Goodiebox. Da den før har fået én af de bedste medlemsevalueringer, synes Goodiebox vi skulle have æren af den igen. Denne Whipped Cream indholder mælkeproteiner og er udviklet til at pleje håret i dybden. Det er meningen den skal vedligeholder den optimale fugtbalance og bevarer farvens intensitet og efterlade håret blødt og glansfuldt. 
Denne conditioner lever op til at dens løftet om at give håret en masse fugt og kender mange som er vilde med den. Jeg er dog lidt skepitisk over duften af den, da den giver mig lidt kvalme. Men det er jo en smags sag fra person til person. 


A-Derma sensifluid Cleansing Oil 
Denne Cleansing olie fra A-Derma indeholder ingen former sæbe eller andre udtørrende stoffer. Istedet for indenholder den oliven olie, som skulle have en nærende og blødgørende effekt og Rhealba Havreekstrakt, som skulle virke beroligende og irritationsdæmpende. 
Hvis du er en person som har det bedst med vand og sæbe når du skal rense dit ansigt så bliver denne et helt klart hit for dig. Den tørre heller ikke huden ud efter du har brugt den. Også kan den endda både bruges i ansigtet og på kroppen. 


Premae Clemensy Multi-Vit Serum
Denne Premar Clemensy er 100 % baseret på ylang-olien som skulle have en antisepisk og beroligende effekt. Den skulle lindrer rødme, udjævne huden og beskytte imod vind, vejr og kemiske stoffer. 
Min lider jeg ikke ofte selv er rødme osv pga af vind og vejr, så derfor har jeg ikke selv kunne se en virkning her efter. Men håber at hører fra nogen af jer andre som måske har prøvet den og derfor kan fortælle om den virker eller ej?


Naobay Extra Nourishing Rich Cream 
Dette hudprodukt, beskrives som værende i superligaen af hudprodukter, da den har et nærende indhold bestående af særligt plejende og fugtgivende ingredienser til tør og dehydreret hud, som skulle være godt i vinterhalvåret. Creme indeholder olier fra både avokado og oliven, hvilket skulle give cremen anti-aging egenskaber.   
Denne har jeg ikke selv prøvet endnu, så må lige få den prøvet også skal jeg nok melde tilbage. 


Nivea Creme Care 
Den blå creme fra Nivea, er en klassisk creme som de fleste kender. Derfor har Nivea nu valgt at lave en ny fortolkning af den. Så med denne Nivea Creme Care Creme Shower, kan du tage den velkendte creme med under bruseren, og få gavn af det bedste fra den blå creme, nemlig provitamin B5 og nærende olier. 
Denne shower cream er jeg specielt glad for, jeg har længe brugt den hvide fra Nivea, hvilket i mine øjne er den bedste. Men denne er også god. Helt klart en god ting, hvis man som man ikke særlig tit gider stå og tage creme på efter badet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar