mandag den 24. februar 2014

Min mumi samling


 Jeg synes mumi kopper er noget af det hyggeligste og har altid misundt min søster for hendes samling. Så sidste år, besluttede jeg mig for at det var tiden til at jeg skulle starte min egen samling. Jeg fik fingerne i min først kop til jul  og siden da er min samling vokset til intet mindre end 8 stk og den er ikke færdig endnu. Jeg synes kopperne gør et kaffebord hyggeligere og de skaber bare noget stemning, som almindelige kopper ikke gør. Det er også en serie jeg selv kan huske fra jeg var barn af, hvilket bare gør det sjovere. 
Jeg vil rigtigt gerne have fingerne i den med Fjumredyret og i deres Julekrus, som har to lidt anderledes farver end de kopper jeg har nu, og derfor synes jeg de vil passe godt ind i min samling. 
Kopperne koster normalt 149,95 kr og kan fåes i butikker som Inspiration og Magasin. Men ofte er de på tilbud til 99 kr, så hvis man vil lede lidt efter dem, kan der virkelig være penge at sparer. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar