søndag den 9. februar 2014

Ugens Op&Ned

Op
  • I dette øjeblik imens indlægget her bliver udgivet er jeg på vej i Zoologisk have for at kigge på dyr. Jeg har lige siden jeg har været barn elskede at komme i Zoologiske have, så derfor er dette helt klaret en optur i nok kommer til at hører mere om senere. 
  • Jeg har for første gang i 100 år fået en grøn sodavand, og hvor glemmer man bare hurtigt var godt sådan nogen smager. Totalt tilbage til barndommen. 
  • Fredag aften som blev brugt på at spise burger og i biffen med hr kæreste.
  • Weekenden her hjemme går altid alt alt for hurtig. Heldigvis skal jeg kun lige arbejde mandag også har jeg fri igen.  
  • Lørdag aften som blev brugt i selskab med hr. Kærestes kollega, hvor snakken gik omkring den kommende sommerhus tur. 
  • Netflix og den evige størm af gode film, som jeg aldrig bliver træt af. Jeg er selv stor forbruger af Netflix og kan bruger flere timer på at ligge og se film derpå. 

Ned 
  • Sygdommen, som både har ramt hr. Kæreste og jeg i denne uge. Mandag var hr. Kæreste syg. Tirsdag og onsdag var det så min tur til at ligge med feber, snot og ondt i hals. Og døjer stadig med hals desværre. 
  • Vi har i denne uge ingen internet haft i en 2-3 dage. Hvilket bare er totalt nedtur, for man er virkelig afhængig af internettet den dag i dag. 
  • Vovse som er begyndt at blive meget urolig efter han er blevet kastreret. Ved siimpelhen ikke hvad der går af ham. 
  • At jeg fra fredag til i dag ikke har kunne finde mine nøgler. Hvilket faktisk ofte sker med mig, finder dem dog ofte hurtigt igen. 
  • At det har været sådan eb kedelig uge at jeg hverken har noget at skrive på op eller ned turs listen. God weekend derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar