fredag den 28. februar 2014

New in


Puha så skete det, jeg kom til at købe tøj. Men hvis man kigger positivt på det, så klarede jeg det helt til den 26 uden at købe noget og det er alligevel bedre end slet ikke at holde det. Så næste gang jeg sætter mig det mål i hovedet, må jeg jo bare sætte det krav at det skal være over 26 dage, for så klarer jeg det jo bedre end denne gang. 

Men tilbage til blusen, det er en jeg har kiggede på et par gange, men da den hang der foran mig til kun 50kr kunne jeg ikke lade værd. Den er fra føtex og sidder rigtigt fint på. Og er specielt vild med detaljen bag på hvor der lige er et lille blonde stykke. Så kan den både bruges til hverdag og fest alt efter hvad man sætter den sammen med. Og det er jo noget jeg rigtigt godt kan lide. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar