søndag den 31. maj 2015

Sneak Peak // DIY


Jeg brugte noget af dagen i går på, at hjælpe hr. kæreste med at bygge dette hus til vovse. Projektet kom jeg på fredag aften, så der var ikke længe fra tanke til handling. Jeg kan dog ikke tage ærer for at have fundet på ideen selv, men så den på instagram og synes det var sådan en fin ide, at sådan et skulle vi også selv lave. Jeg er dog ikke færdig med det, så jeg forsætter hvor jeg slap i dag. Huset skal males, så der er lige lidt arbejde på det endnu. Vi prøvede dog at sætte det indenfor i går, for at se hvad vovse sagde til det og han indviede det med det samme med en lille lur. 

Jeg gælder mig til at dele flere billeder med jer, når jeg engang er færdig med det. For jeg tror det kommer til at se virkeligt fint ud, min plan er at der skal sættes lidt lys på det og et tæppe i bunden, så det bliver et lille hyggeligt hus, han kan bruge som sin hundekurv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar