søndag den 17. maj 2015

Pæne sommer sandaler

Birkenstock // Bianco // H&M // Bianco // H&M // NLY Shoes // H&M // H&M // ATP

Jeg har endelig en ret så stor samling af sko, så hvis man spørger Hr. kæreste om jeg mangler nogle sko, så vil han helt klart svarer nej. Men det er jo snart sommer og min fødder trænger til at blive forkælet efter en lang graviditet, så et par nye sandaler vil være rart. Jeg har derfor fundet nogle fine sandaler jeg gerne ville eje. Jeg er specielt vild med nr 4 fra Bianco, de koster desværre bare 899 kr hvilket jeg synes er mange pengene for et par sko, så det er ikke nogle jeg bare lige går ud og køber uden at overveje købet længe. Men også nr 8 fra H&M, synes jeg er virkelig fine og de koster kun 79 kr, så de kunne nemt ende herhjemme inden så længe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar