tirsdag den 5. maj 2015

Et år siden // Maj 2014


Maj måned for et år siden bød først og fremmest på årsdag for hr. kæreste og jeg. Det følelse på en og samme tid uendelig langt væk og som om det var igår. Jeg kan ikke forstå at et år kan gå så stærk og at der på samme tid kan nå at ske så meget. Prøv at tænk sig at inden længe sidder jeg med min egen lille baby i mine arme, hvilket jeg nok aldrig havde forestillet mig for bare et år siden. 

Jeg er taknemlig for stort set alle de ting der er sket det sidste år, selvom det har været et travl og begivenhedsrigt år både på godt og ondt, så kan jeg ikke klage over de ting jeg har med mig nu. 

.. fik jeg virkelig smag for at cykle, da hr. Kæreste hev mig med på en MEGET lang cykeltur. Jeg glæder mig allerede til jeg igen kan komme op på cyklen, for der er ikke noget mere hyggeligt end en cykletur i det danske sommervejr. 


.. jagtede vovse vandmænd i vandkanten, det bliver spændende om han synes de er ligeså spændende i år. 




.. blev jeg vækket med morgenmad på sengen på grund af det var mors dag. Bliver spændende at se hvad de finder på i år. 

.. lavede jeg lækker aftensmad til hr. kæreste og jeg, som bestod af kyllingbryst med æbler og grovmos. 


.. også nød jeg nogle af årets første danske jordbær. Jeg glæder mig allerede til man igen kan få danske jordbær i vejboderne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar