onsdag den 27. maj 2015

Mors lille cafe baby



Selvom babyboy ikke er mange måneder gammel, så er det ikke for tidligt at lærer at være med mor på cafe. Derfor tog hr. kæreste og jeg på cafe for at spise frokost i går.
Jeg nyder at selvom vi er blevet forældre, så kan vi stadig lave nogle af de samme ting som vi gjorder inden, og en af de ting jeg elsker det er at være ude og spise. Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke havde forstillet mig at det blev der ikke meget tid til det i tiden efter fødslen, men der kunne jeg få lov at tro om, for vi har da allerede været ude og spise hele 3 gange, så det er faktisk nemmere end jeg lige regnede med. 
Vi sørger bare for at tage steder hen, hvor barnevognen må være med og hvor vi kan få varmet en flaske, hvis han bliver sulten undervejs, og hvis det er et sted hvor vi ikke kan få varmet en flaske, så tager vi først af sted efter han har spist. 
Jeg er generelt ikke særlig bange for at tage forskellige steder hen med han, for det værste der kan ske, er at han begynder og græde også er der ikke andet for end at trøst ham og hvis man ikke kan det, må man jo tage hjem igen. (Dette er ikke sket endnu, at vi er blevet nød til det og vi har trods alt været til en del fødselsdage, i forskellige centrer og på en masse besøg hos folk.) 
Jeg glæder mig allerede til det kommende år, hvor jeg skal hygge mig med min lille babyboy, for jeg har ikke lyst til at kigge tilbage på min barsel og tænke det bare har været et kedeligt år, hvor jeg bare har siddet der hjemme og kigget. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar