lørdag den 30. maj 2015

Insta Moments // Maj

Her er lidt blande billeder fra den seneste måned på Instagram. Min instagram har været meget præget af den nye familieforøgelse, hvilket kan ses ved at der ikke er blevet oplaodet helt så mange billeder som jeg plejer. Men det håber jeg snart der bliver lavet om på igen, nu hvor lillemanden og jeg gerne snart skulle begynde at få en normal hverdag. 
Den seneste måned har budt på diverse fødselsdage, sofa hygge med vovse, gåture med barnevognen, små ællinger sammen med andemor, lækkert mad, en tandbørste i sengen efter hr. kæreste var løbet til brand og hygge med min dejlige lille søn. 
Det har alt i alt været en fantastisk måned, hvor hr. kæreste og jeg er blevet beriget med den største gave man kunne ønske sig, nemlig min søn <3 
Jeg er dog stadig ved at finde ud af hvor stor en del af bloggen han skal være, hvilket er derfor i stadig ikke har stiftet det store bekendtskab med ham. Men jeg lover at jeg inden længe nok skal introducere ham for jer <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar